Sunday, 26 June 2011

akhirnya, siap juga blog aku!

My diary, Tengku Syahran

Waduh waduh! Sakitnya pinggang aku ni. Asyik mengadap komputer riba sambil baring atas katil. Haha. 25 JUN 2011, aku buat juga blog ni hah. Aku buat blog ni diam diam je. Tak mo sebar kan sekarang. Sebab blog aku tak lah secantik semegah kawan kawan aku punya. So, aku decide, blog NUR IZZATI AHMAD SAHRUL untuk share dgn diri aku je buat sementara waktu! hahaha. 
Susah juga kan nak buat blog ni? Kena ikut kreativiti. hmm, aku? kreatif? hahaha, seni aku asyik asyik dapat angka under 55, harapanlah kalau aku ni kreatif. huhu. Aku saja je nak buat blog. Sebab jealous baca org punya blog. Macam best je. Lagipun ramai dah terpengaruh dgn BLOGGER ni. Aku pun dah terikut. Alaa, tak apa. Untuk meluahkan, menceritakan tentang kisah hidup. Tak apa kan? moga moga aku tak buat perkara yang HALAL+HARAM='HALAM' AMEEN :)

good night my diary, Tengku Syahran!

No comments:

Post a Comment