Saturday, 2 July 2011

1 sya'aban 1432 hijrah

My diary, Tengku Syahran

jeng jeng jeng. puasa aku tak ganti 4 hari lagi! dah masuk sya'aban. fuh, kalaulah esok aku mati, memang aku tak selamat dalam kubur nanti. huhu, bila aku nak ganti ek? hari ni? hahaha, harapanlah. dah lah penat berlari pagi tadi sempena 1MURID 1SUKAN walaupun 2.5km tapi saingan dia. fuh, tak terkata! payah bonaa nak kejar yang depan tu. saingan pun 18 tahun ke bawah. memang susah ler. huhu. nasib baik dapat sijil penyertaan. senang hati ni. :D

hari isnin jelah aku puasa kan? al least boleh kuruskan badan. kawan-kawan aku dah panggil aku gemuk balik. huhuhu. aku dah tak mau lah makan banyak-banyak. nanti tengku syahran pun tak suka kan? tak pasal pasal cinta kena tolak. hahaha. okey, aku dah nekad, nak DIET. YES! sahur kena makan roti gardenia kosong. buka puasa? hmm, nak makan roti gak? hahaha, aku sanggup ke? kang aku terkurus macam...? payah pula. langsung tak ada isi. hahaha. ;)

habis cerita tentang puasa, Tengku Syahran!

No comments:

Post a Comment