Saturday, 30 July 2011

nasib badan...





haih, hari nilah last aku online. lepas ni aku dah tak boleh online sampailah pmr menjelang nanti. aduhai, memang payah lah nak jauhkan diri dari laptop ni. hmm, nak buat macam mana, mama dah tetapkan perjanjian sebegitu. tak boleh online, tak boleh baca novel. kena study memanjang. *tapi aku tak study pun. hahaha. memang aku ni ambil risiko. kalau aku dok relax macam ni. memang aku takan ke mana lah form 4 nanti. huhu. so how? aku tak tahulah. nak start belajar tang mana? math? aku dah penat. bi? aku tak reti nak buat essay. geografi? peta aku tak hafal. banyak betul kelemahan aku. boleh ke aku buat trial nanti? haih, nasib badan. kalau aku tak dapat straight A, harapan lah nak masuk asrama. kau dok jelah kesuma ni zati. huhu

tata diary :')

No comments:

Post a Comment