Friday, 9 September 2011

SBP? teknik? SMK? =.='

huwaaaa, trial aku dapat 3A 5B jeeeeeee. :'( sedih! jatuh gedebuk debuk bukkkk. sakit gila bila jatuh tu. haih, boleh ke masuk SBP yg aku mohon di SBPI Temerloh nanti? ya Allah, takutnya! huhu. how i can get 8A's if i still surf this internet?  heh, mmg tak dapatlah kalau kau terus-terusan macam ni zatie! nak raya, tapi tanak PMR. boleh ke? hahaha. 

anyway, aku ada buat permohonan Sekolah Teknik & Vokasional. manalah taw, kod kod aku dapat ciputtt je A tu. kenalah masuk Sek. Tek tuuu. huhu. tak pun ayah aku cakap masuk je sekolah biasa. ambil science. kan senang. aduhai >.< masalahnya, science aku sekarang pun tak dapat dapat A lagi. how i want to enter that class? arghhhhhh, TENSION! tak pernah pernah aku tension pasal pelajaran. why now? huhu. ni baru PMR, belum SPM! aduhai, bagaimanalah nasib aku nanti? no ideas. hanya Allah yang tahu. huhu

tarikh PMR?

4 OKT. 2011 : Bahasa Melayu kertas 1 & 2, Pendidikan Islam

5 OKT. 2011 : English paper 1 & 2, Geografi

6 OKT. 2011 : Science paper 1 & 2, Sejarah

 dan 10 OKT. 2011 : Mathematics paper 1 & 2, KHB ( Ekonomi Rumah Tangga )

aku ready? for sure, BELUMMMMMMMMMMM :'(

No comments:

Post a Comment