Thursday, 26 January 2012

duit duit duit $.$

*keshing keshing (bunyi duit)

         Assalamualaikum Duit. Hai Duit. Kau sihat ke Duit? Aku, tak berapa nak sihatlah Duit. Sebab kepala aku benjol terhantuk hand dryer kat dalam Ladies petang tadi. haih, buat malu je, Duit. T.T semua dok pandang aku kat tandas tu, pergh. buat muka tebal je. dah lah first time, Duit. Memang takde experience lah kan nak terhantuk kat benda alah tu. hahaha. gelak sorang sorang je kat situ.

         Haaa, Duit. Haih, Duit duit. kalau kau nak tahu kan Duit, sudah banyak betul aku pakai kau untuk cuti Chinese New Year ni, Duit. dulu kan Duit, zaman aku budak Sekolah Menengah Rendah, (story about Form 3) aku ni payah taw nak pakai kau Duit. aku jimat. aku simpan kau dalam sampul duit raya, patu aku nyorok lah kau kat mana-mana aku suka, Duit. patu aku lupa letak kat mana. hahaha.

       Itu dulu. ye, DULU. sekarang kan Duit, ya Allah, every sampul yang aku nyorok, semua dah kosong. duit RM1 pun dah habis taw. Pergh, mang boros sangat lah kan? mana taknya, tiga hari berturut-turut aku keluar rumah. mula-mula p area Kuala Lumpur, esoknya pulak p The Mines dan tadi aku p Alamanda. hahaha. dan esok, ada classmates 2011 ajak p Kajang. clash pulak dgn ex-classmates this year yang nak hang out kat Pizza Hut, Semenyih. so, where should I have to go? hahaha. memang dua-dua aku tak pergi. Duit aku dah habis weh!

     Patu esok pagi Maisarah & Zafirah ajak aku p teman depa potong rambut kat Tesco, Semenyih. hahaha, buat terserempak dengan budak kelas aku. nak jawab apa pulak? hahaha. aku boleh je p tiga tiga sekali. aku kan hebat. mana-mana je ada aku. masalahnya, yelah. DUIT. HAHA. apalah =.=' haih. yes, so hard to decide where i want to go without any money.

        Konklusinya, janganlah aku menjadi seperti aku lagi yang TERboros semasa cuti sekolah skang ni haaa. Gunakan duit yang aku AKAN simpan nanti untuk masa depan aku. masa depan? FUYOO. hahaha. kk. then, untuk esok. harap harap aku dapat keluar rumah lagi!  . . . . . . . . . . . . . tanpa duit -,-

No comments:

Post a Comment