Saturday, 17 March 2012

saat bahagia bersama orang yang tersayang :D

Assalamualaikum! hihi. seminggu cuti, baru hari ni aku dapat keluar rumah. yelah, sakit mata kan. sakit bukan sekejap, mengambil masa agak lama jugaklah untuk sembuh. sebenarnya, mata aku tak sihat walafiat lagi, tapi, disebabkan kedegilan aku, aku nak juga keluar. nasib baik ada kakak tersayang, Nur Emalina back up aku. kalau tak, seminggu cuti ni, tak rasa macam cuti pun. huhu



      Hmm, petang tadi singgah McDonald je. makan Doublecheeseburger. patu aku tibai my favourite chocolate sundae. patu buat homework kat sana. bla bla bla. patu balik tu, awal lagi kan, aku malas nak balik rumah. jadi aku singgah rumah Zafirah. tumpang solat kat rumah dia. hihi, patu aku pulak mengada-ngada nak main layang-layang. petang tu hahaha. takde angin pun. memang segan lah nak mainkan. then, aku merajuk. dah duduk dah kat situ, patu ayah Zaf dah datang. pergh, aku terus bangun. semangat nak main! hahaha. ayah Zaf lah yang naikkan layang layang tu. nak harapkan Zaf, hmm, dia pun tak pandai main. LOL seronok tengok layang layang terbang tinggi! i just feel that Ya Allah, amazing, can i fly with the kite? huhu. rasa macam beban yang aku memikul hilang sebentar! rasa ringan! rasa tenang. masalah aku pun macam BLANK. dah delete. rasa nak main lagi jeeee :) THANK YOU ZAFIRAH and her family :') tunggu cuti lagi k ZATIEEEEE


     Tutup cerita pasal layang layang. hahaha. ni tentang perasaan aku. pergh, mula mula aku fikir. aku dah set mind dah yang aku taknak fikir sangat si buah hati aku ni. yelah, dia tu agak freak. kejap mood dia baik, kejap mood tak baik, kadang kadang macam perempuan jugak dia ni. lol. kk, mengutuk ni -,- hihi. malam tadi pulak, haih, aku dah pelik dah. kenapa dengan dia? why suddenly he very damn different? yes, i admit, very thankful, because he is mine yang dulu. he's back! yang sweet, yang begitu sentimental, tapikan, kenapa tiba tiba? ada batu besar jatuh dari langit kena kat kepala dia ke? hahaha. unbelievable! syukur sangat ah dia dah okay. huhu. tapi agak kekok lah. sebab yelah, dah lama kod. sejak dia masuk tikl lagi dia berub**. huhu. and just want he know that i really appreciate everything he do. walaupun sikit, tapi jadi ah. syukur ah tu. huhu

    

No comments:

Post a Comment