Monday, 19 March 2012

WAAAHHHH! hari ni aku dapat MC! first in my life you knowwwwwww :D hahaha, seronok sangat bila salah guna MC :) takdelah, memang aku sakit pun. tapi sakit aku dah makin sembuh bila aku jumpa kawans kegemaran aku ni ^^ hihi. seronok sangat dapat jumpa diaorang, memanglah cuti seminggu, tapi takde gunanya, sebab hari ni baru aku dapat jumpa kawans aku ni. LOL

          Petang tadi seronok je sebab dapat jumpa kawans, ada pulak member nak belanja McD, siapa tolak kan? hahaha, kesian kat dia sebab aku tibai Double McChicken. ambil yang mahal punya. lol. mana taknya, aku lapar sangat kod. aku set pukul 2.45pm, tapi sampai mcd pukul 3.45pm. lama kan? dengan perut berkeroncong pun mintalah satu set tu. hahaha, kesian gila Kana! dia order Filet o-fish je. haih, Terima kasihlah Bro! ^^ hoho

        Aku bukan hang up dengan kana jelah, ada lagi dua orang, nama diberi oleh ibu bapa mereka ialah Nur Zafirah & Puteri Balqis. Sedap kan? sebab nama depa sedap lah aku kawan dengan mereka. hahaha, takdelah. they such a beautiful girl that always make me laugh and laugh and laugh! and they never made me bored. and they are really awesome :') hihi. macam macam ceritalah time jumpa tadi. alhamdulillah sangat, sebab depa sanggup share cerita dengan aku walaupun dah tak satu sekolah. huhu.

      Hahaha, ada juga perasaan jealous mengundang sebab tengok keakraban mereka berdua. yelah, depa satu kelas kan. mestilah macam macam berlaku antara mereka. haih, seronoknya sekolah kesuma. boleh aku pindah kesuma balik tak? lol. tak dapat lah der. huhu. sekarang ni, aku dah tak boleh nak stay up sampai subuh dah. duduk asrama kena tido awai. kalau tido lambat, nanti tertidur dalam kelas lagi. haha. kk, i'm ready to go school tomorrow! YEAH! TEKNIK KUALA LUMPUR, i'll see you tomorrow morning! hope that kes rotan tu dah berlalu. hahaha. Ameen. :)

No comments:

Post a Comment