Wednesday, 30 May 2012

wah, ini first time!

Assalamualaikum!

hihi. hari ni last aku tidur rumah Aisyah. best tidur rumah dia dua malam. Zafirah & Maisarah pun join. kami empat orang je yang tidur sebumbung. yang lain semua sibuk dengan hal masing masing. huhu. apa aktiviti kitaorang buat?


 Yang paling best, YEAHHHHH, udang goreng tepung. hahaha. sedap kod! Aisyah & Mai tolong siang udang. aku ngan Zaf celup udang dalam tepung adabi yg dicampur dgn telur. hahaha. sebenarnya aku tak reti bab bab siang ni. sebab tu aku celup and goreng je udang tu. hehehe. i thought udang yang kami goreng tu tak sedap, sebab terlupa letak garam. so masak lah for first five shrimps. hahaha, kasi Aisyah & Mai rasa, depa kata sedap lak. memang kembang lah aku. hahaha, nasib tepung adabi dah cukup masinnya. hihi. patu, gorenglah semua udang yang ada. kami makan udang tu dengan KFC. hahaha. pelik but nice je. petang tadi lak, aku lapar sangat. sampai baki megi yg dimasak untuk lunch tu aku panaskan balik. time aku panaskan tu, aku campurkan dengan kokocrunch. HAHAHA. sakai. aku pun tak sangka boleh buat macam tu. bila aku makan, pergh. macam macam rasa. tak pernah buat? try lah buat. dijamin halal. hahaha


kk, next story. lepas petang tu, aku balik jap ke rumah. hantar baju busuk bla bla bla laah kan. patu family Zaf ajak p makan char kuey tiaw kat area Tesco. aku, mana boleh tolak kalau orang nak belanja makan kan? haha. ku join jelah. time makan char kuey tiaw tu, kan banyak udang. ada tiga ekor. aku, mana reti nak kupas kulit dia. aku kasilah udang tu kat Zaf, tup tup, ayah Zaf yang kupaskan untuk kami berdua. WAHHHHH, terharu siot! my dad pun tak pernah buat untuk aku. asyik mama je yang buat. huhu. serius terharu! then, time makan tu, mak Zaf dapat msg from her neighbour, yang ada budak lemas kat tasik. wah, surprising! dah lama tak berlaku kat kesuma ni. pas makan tu, ayah Zaf ajak p singgah tasik sat. wah, memang ramai orang lah yang p jenguknya. ramai sangat. aku yang pendek ni tenggelam. tak nampak sangat apa penyelamat tgh buat. lama weh proses pencarian tu. aku balik rumah pun pukul 1 pagi. aku nak je tunggu sampai jumpa, yelah, first time kan. nak rasa juga macam mana nak jadi forensik. tapi ayah Zaf suruh balik :'( huhu. hope that mereka jumpalah mayat si budak tu. mudah-mudahan Allah permudahkan pencarian itu. Ameen :)


Then, malam ni aku rasa pelik sangat. sebab aku tak boleh nak tidur lagi. hahaha, macam mana nak tidur, kalau hati dah senang :') esok dah lah ada reunion for 3KRK students. nak tak nak aku kena join, hahaha, bukan terpaksa, tapi yelah, kalau tak p kang kata aku sombong lak kan? so i must go :D reunion diadakan di sekolah je. cikgu Amalina join! weeeee, dah lama tak jumpa dia. rindu wo. hoho. harap esok dapat makanan sedap sedap lah. eh chop, KFC je? hahaha. tibai jelah. janji ada makanan :) hihi.okay, excited niiiiiiiiiiii. harap aku tak bangun lambat :)

No comments:

Post a Comment