Monday, 27 May 2013

BOIBOI MAI, TAKE CARE!

knock knock
Assalamualaikum :)
Hari ni kawan baikku, rakan sekolah ku, telah terbang ke Mekah bersama keluarganya untuk menunaikan umrah.
best kan :O
among my bestfriends, dialah yang pertama menjejaki ke sana dulu.
hmm, SERONOK, NAK IKUT!
tapi yelah, not my luck nak p sana kan. maybe next time.
mana tahu honeymoon aku nanti kat Mekah? HAHAH. InsyaAllah, Ameen
nak tengok siapa kawan aku yang diceritakan ini?

Nur Maisarah Azrullah
Kembar? eh tak sama pun lah. tengok mata dia tu.
lagi kecil dari mata unta!
BHAHAHA, takde lah. dia lagi sepet.
mata aku buntang lagi :D
Dia p buat umrah selama dua minggu.
Nanti ada program sekolah start hari selasa minggu depan.
dia tak dapat nak joinlah sebab p umrah kan.
so dia kata nanti dia minta tolong aku untuk catch up balik apa yang tertinggal.
hihi, shes count on me to teach her? WOW
hahaha, okay kena belajar sungguh sungguh lahni untuk ajar dia nanti ^^
hmm
sebelum dia bertolak ke sana,
Aku, Zafirah Khairi & Aisyah Hazirah p lah sat rumah Mai, nak jenguk jenguk dia.
kami gelak tawa bersama.
cerita pasal persiapan umrah.
apa syarat syarat dia.
ada taw record video tapi i dont have it, ada kat Aisyah.
sebab pakai camera dia nak record tu.
AND aku baru tahu pasal rambut gugur.
kalau dekat sana, kena bayar dam taw kalau rambut gugur.
sebab tulah disunatkan potong rambut bila p sana.
OH I SEE (O.O)
banyak lah Mai cerita pasal tu. sebab dia p kursus kan
Ni ada gambar kami berempat.


FYI, ada je lagi tak dapat datang.
like Noor Azira, Puteri Balqis, Tan Yuik Juin and also Arina Insyirah yang susah sangat nak jumpa.
Tahun ni, boleh kira berapa kali kami berjumpa.
YJ pula lagi lah. tak pernah jumpa langsung pun tahun ni.
but we still keep in touch kat Whatsapp &Wechat group.
so takde lah renggang sangat our relationship tu.
hihi.
apa doa yang minta supaya Mai sampaikan di sana?
ADALAH :P
tapi yang paling paling penting,
aku harap Mai dan keluarganya selamat pergi dan balik dan mudah-mudahan Allah pemudahkan urusan mereka apabila di sana :)
Ameen.
okay, dah habis cerita.
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment