Friday, 20 December 2013

tears finally fell well

Berasa pelik apabila melihat gambar di sebelah kiri ni? lol. assalamualaikum :D bersungguh sungguh kan pelajar 5P1 yang sedang menduduki peperiksaan kertas terakhir iaitu Pengajian Keusahawanan (pku) Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). hahah. cubalah cari aku ^^ lalala. okay ni pengawas yang tolong tangkapkan. aku memberanikan diri dengan meminta izin pengawas untuk mengambil gambar kami sewaktu kami sedang menjalani exam. alhamdulillah, pengawas ni memang sporting taw. sampai tajat tak bawa masuk slip peperiksaan dalam kelas pun dia biarkan macam tu je. hahaha. baik betul. time ni kami dah rasa 1/2 merdeka lah. sebab kertas pku ni cuma bulat bulat je. so sangat relax. dalam bilik peperiksaan ni boleh kami gelak gelak lagi. hahaha. tak se serius macam first day exam. wuuu taknak ingat balik. teringat kertas exam! krik krik*

 YEYYYYYYYYYYY!

 

Finally we are free after having a great challenging examinations

tengok tengok tengok.
muka semua ceria :)
rindu saat tu. rindu serindu rindunyaaaaaaaaa~
hahahaha
yang ni pun pengawas tangkapkan.
kami tak boleh jerit melaungkan merdeka sebab jurusan lain seperti mechas, current and civil tak habis exam lagi.
so kami jerit tak bunyi je muahahaha
dah habis apa semua, para gadis bersalaman dengan pengawas dan pengawas pun meninggalkan kelas dengan membawa kertas omr pku kami.
kami pula di dalam kelas dan di luar kelas sibuk menangkap gambar.
si tajat dan alif sibuk menyuruh kami menconteng baju koperat mereka.
kata mereka untuk dibuat kenangan :')
dan aku pun conteng lah pakai marker pen sesiapa lah. whiteboard pun digunakan.
semua tak miss untuk menconteng baju mereka. semua sporting!
huhu, rindu dakdak 5P1 :'(
hmm, dah habis conteng. aku sibuk bergambar.

Nur Izzati Rajuna :*

Nur Farizah Fauzi ^^

 Hafizah Mat Idris :D

the hottest students in class (Y)

How i wish that i can meet them again even after taking the SPM results. hmm
selama dua tahun kami harungi pelbagai cabaran bersama-sama.
takan tak sayang kan?
aku yang hardcore pun boleh tersayang kat dakdak kelas ni taw. hahaha
TiKL is the best ever in my sweet memories.
sayang 5P1 :*
semoga Allah pertemukan kita lagi pada suatu ketika nanti XD

they are my girls. damn, miss you girls <3

okay, dah habis bergambar. tibalah masanya untuk kami berpisah.
alahai.
part ni tak tahan. lol
iaitu part aku menangis.
muahahaha
malu seh
haih.
okay, aku jaranglah nak nangis sebab kawan ke sesiapa lah kan except my parents.
sebelum aku melangkah jalan ke keretaku, aku peluk seerat-eratnya dengan gadis sorang ni.
dah lah duduk jauh. siapa tak nangis kod.
dia lah dok jaga aku time aku demam dulu. Aisyah also*
dia lah dok buat tocang untuk aku kat dorm.
dia lah teman aku gelak tawa, duka lara di mana saja; dorm, dining & surau.
dia jadi KB aku. muahahaha. lama tak panggil dia KB*
KB tu apa? opss rahsia. kenapa rahsia? sebab aku sayang dia beb :*
tak pernah aku jumpa kawan yang baik sangat.
lembut. sopan santun. tak pandai melawan. pandai buat sound effects. lol
aku takan lupa kawan macam dia lah. and all my girls too.
hope that persahabatan kita tidak berakhir seperti mana berakhirnya persekolahan ni.
hope that ada reunion! datang dengan pasangan masing-masing nanti. double WOW
hihi. tak sabar.
and tak lupa juga kawan-kawan lain and para dorm bakawalians.
I will remember the memories that we created it together :')
till here i stop.
sleep well, assalamualaikum!


No comments:

Post a Comment